God morgon stockholm

Hejj,
Nu sitter jag här o käkar frulle. Mamma väckte mig 05.50 för att vi skulle fira pappi. Efter det gick ja o la mig ingen o nu har jag vaknat och fixar mig. JAg e as trött men men vad gör man inte för pappi?

Jag har tänkt på en sak. Jag blir fett ledsen när en viss kille. Namnlös går för bi. För han på minner mig om enannan snugging som ja typ aldrig träffas o ja vill ju träffa han för han e min chompis.


Igår var jag på teater... Det var.. Bra men lite konstig :) Det var en monolog som handalde om en tjej ohennes liv som inte var aldt för uppmuntrade. Hon hade ett tragiskt liv......

Jag var oxå med Tove i skholmen! Det var kul :)


Kommentarer
Postat av: resumes

She is very nice girl. She should add nore interesting pictures about her life.

2011-11-28 @ 13:18:51
URL: http://perfectresume.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback