Den snyggaste killen på Jordeeeeennn!

Hejj,
Jag måste bara säga att jag vill hylla min pojkvän Johan SÖMNES!!!! Eller nej min bästavän e han ju. Kollade in hans blogg idag på gamla inlägg o hittade ett han gjort om mig typ för 2 år sedan.. man blir ju rörd. I love ya lillapluttis! Och jag vet vad vi ska göra någon dag! ...

Jag minns första gången vi sågs typ... hahah de va på fejm o ja kan ju inet säga tat du va den aldra snyggaste killen ja sett men jag blev BETUTTAD i dig. och sedan dess har vi hängt ihop. Nu e  ja inte betuttad längre utan ja älskar ba dig .... HAHA och jag vet att du älskar mig <3 Puss på dig Juhan!

då.... (2007)

Älsk

Nu....(2011)



Kommentarer
Postat av: Johan Sömnes

älskar dig

2011-03-30 @ 19:11:48
URL: http://somnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback