Prodjektdagar och sömnlöshet

hejj, 
Jag vet att det var 10000 år sedan jag skrev sist sorry för de men de har varit så jävla mycket på sistone. Men nu är ja tebax :) weeeee

Detta har hänt, jag och Jonas firade ett år och jag har börjat på sterik Musikal. Jag har mena bebisar Madde, Anna och Norea! I LOVE THEM!!!!!!!! 

Idag är det furkcin prodjekt dagar och jag vet ej vad de ska va bra för lixom :) men emn vi få¨r sse hur det slutar. Jag menar vi går ju från 9.30 till 16 typ i dag.  I morgon går jag från 10-14 och på fredag typ 10-16 JOBBIGT!!!!!!

A ja iallafall jag ha rtyp inte kunnat sova för jag inte har någon att dela säng med :( Jag vill fan sova men din boy men han e ej här !!!!!!!! Ja kan ej sova utan dig älskling !!!!!



Kommentarer
Postat av: Nora

kommer du ihåg filmerna när du visade mig hur man la in designer o filmklipp? XD

2011-01-21 @ 20:34:10
URL: http://blackguitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback