...

jag orkar inte älska dig, jag orkar inte hur du får mig att känna mig så dålig som att allt är mitt fel. Jag orkar inte höra men jag vill inte såra dig, det har du redan gjort. Jag vill inte se hur du ska göra världen bättre när du inte ens kan få mig att må bättre. Jag orkar inte vara glad när jag är med dig för jag är inte glad. Jag orkar inte låtsas, jag älskar dig men jag vill inte orkar inte. Jag vill skrika jag vill gråta jag vill le jag vill skratta jag vill orka. Jag vill orka vara den jag är orka stå ut orka stå upp. Du äter mig innan och utan din kärlek får mig att vela leva bara för den men det orkar jag inte. Jag orkar inte vänta på att du ska svara på mina sms. Jag orkar inte vara orolig att du aldrig ska ringa tillbaks. Jag orkar inte le när du ler., Jag orkar inte handla alldeles för mycket mat bara för att du ska ring en timme innan vi ska ses och säga " älskling jag kan inte komma". Jag orkar inte dina kompisar, jag orkar inte låtsas gilla någon jag inte gillar, skratta åt deras skämt, le och nicka. Varför tror du jag ska vara så. Jag älskar dig men jag orkar inte, vill inte. Jag vill men jag orkar inte. Jag vill men jag vill inte. Jag vill, jag vill, jag vill,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför är du så syk störd? Tänk på att du är vidrig, du kan lika gärna ge upp. Du och den där snubben är ju båda sjuka!



//Sven

2010-03-28 @ 00:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback